Toppubli
Image default
Aanbiedingen

Receptionist

receptionist

Jouw verantwoordelijkheden

Voor Berchemse klanten zijn wij op zoek naar parttime collega receptionisten. Taken zijn onder meer:

Ontvangst en registratie van bezoekers vergezellende vergaderzaal met drankjes

Beheer van parkeerplaatsen

Call management-transfer volgens regels

Beheer inkomende en uitgaande post, aangetekende post en koeriersdiensten

Beheer van zwembad / autoverhuur

Beheer van tankkaarten

Beheer en bestellen van kantoorapparatuur

Beheer en bestellen van visitekaartjes

Beheer van tijdelijke badges

Houd uw telefoonlijst up-to-date

Algemeen ondersteunend administratief werk

Je werkt volgens een wekelijks schema: de ene week, van 7.30 uur tot 15.00 uur, met een pauze van een half uur; de volgende week, van 11.00 uur tot 18.30 uur (vrijdag tot 18.00 uur), is er een Een half uurtje rust.

Jouw profiel

Zeer geschikt voor uitstekende drie talen Nederlands, Frans en Engels

Uiterst servicegericht glimlachen

Kennis van professionele etiquetteregels

nauwkeurig

Stressbestendig

Goed in het plannen en organiseren van werk, in staat prioriteiten te stellen

Stevig commitment en verantwoordelijkheidsgevoel

Een goed begrip hebben van de huidige softwarepakketten van MS Office (Outlook, Word, Excel)

Vermogen om nieuwe computerprogramma’s te leren

Pittige en energieke persoonlijkheid

Nette uitstraling

Ons aanbod

Je komt terecht in een prettige en internationale werkomgeving.

Naast het totale maandsalaris ontvang je ook een dagelijkse netto vergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, eenmalige vergoedingen en sociale abonnementen. Daarnaast krijgt u ook een hospitalisatieverzekering. 

 

akoestiek callcenters

uitzendbureau administratief werk

 

https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/assistent-declarant.html