Jouw verantwoordelijkheden Voor Berchemse klanten zijn wij op zoek naar parttime collega receptionisten. Taken zijn onder meer: Ontvangst en registratie van bezoekers vergezellende vergaderzaal met drankjes Beheer van parkeerplaatsen Call management-transfer volgens regels Beheer inkomende en uitgaande post, aangetekende post en koeriersdiensten Beheer van zwembad / autoverhuur Beheer van tankkaarten Beheer en bestellen van kantoorapparatuur Beheer en bestellen van visitekaartjes Beheer van tijdelijke badges Houd uw telefoonlijst up-to-date Algemeen ondersteunend administratief werk Je werkt volgens een wekelijks schema: de ene week, van 7.30 uur tot 15.00 uur, met een pauze van een half uur; de volgende week, van 11.00 uur tot 18.30 uur (vrijdag tot 18.00 uur), is er een Een half uurtje rust. Jouw profiel Zeer geschikt voor uitstekende drie talen Nederlands, Frans en Engels Uiterst servicegericht glimlachen Kennis van professionele etiquetteregels nauwkeurig Stressbestendig Goed in het plannen en organiseren van werk, in staat prioriteiten te stellen Stevig commitment en verantwoordelijkheidsgevoel Een goed begrip hebben van de huidige softwarepakketten van MS Office (Outlook, Word, Excel) Vermogen om nieuwe computerprogramma’s te leren Pittige en energieke persoonlijkheid Nette uitstraling Ons aanbod Je komt terecht in een prettige en internationale werkomgeving. Naast het totale maandsalaris ontvang je ook een dagelijkse netto vergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, eenmalige vergoedingen en sociale abonnementen. Daarnaast krijgt u ook een hospitalisatieverzekering.
uitzendbureau administratief werk
|
https://www.administratieve-medewerker.be/2021/11/assistent-declarant.html |