book marketing for self published authors Instagram verandert en verandert ten goede. Als je dit niet merkt, heb ik slecht nieuws voor je – binnenkort zul je van beroep moeten veranderen. Bekijk al je Instagram-accounts en post dekking. Er zijn er minder, toch? Daarom moet u meer tijd besteden aan het maken van afbeeldingen, het schrijven van teksten en het opzetten van targeting, op zoek naar nieuwe manieren om uw doelgroep aan te trekken. Even later zullen de inkomens afnemen en zullen sommige klanten afvallen. Dit is een natuurlijk proces, omdat een bedrijf coole specialisten nodig heeft die verkopen op sociale netwerken kunnen doen. Likes uitschakelen en inhoud rangschikken Zoeken op Instagram is nu nog beter geworden. Gebruikers hebben deze trend al gevoeld en zullen ons binnenkort dekken. Een treffend voorbeeld hiervan is het wijzigen van de rankingalgoritmen in de TOP, het verbeteren van de aanbevelingenfeeds en … het uitschakelen van de likes-teller. U publiceert uw foto en betaalt dat uw foto wordt weergegeven in de TOP van de beste feeds van een bepaalde hashtag of door meerdere hashtags tegelijk, bijvoorbeeld: #nails en #manicure – voor schoonheidssalons. Sommige hashtags verkopen mogelijk plaatsen van eerste tot derde plaats, en in sommige van alle zes of zelfs negen plaatsen. De gebruikersinteresse in verschillende hashtags bepaalt het tarief voor plaatsen in de TOP op basis van die hashtag-abonnementen. Velen zijn dit al twee jaar vergeten en het systeem heeft ondertussen een enorm scala aan gegevens over de hele wereld verzameld. “Instagram past al in het openbaar en in het geheim sancties toe op wondaccounts. De inhoud die je met het laatste beetje kracht baart, wordt namelijk niet gezien door 80-90% van je live abonnees. Hierdoor is er geen bereik, geen engagement, geen conversies, geen verkoop. Hoe wordt het behandeld? VOLLEDIGE afwijzing van grijze methoden. Bots schoonmaken – op alle mogelijke manieren. Dezelfde BeLiked ging goed om met deze taak; het heeft een tool voor het automatisch opschonen van bots. Het maakt niet alles schoon. We moeten het met onze handen schoonmaken. Wees niet lui, of bestel je handen op de beurs. “ Likes op Instagram blijven een zeer belangrijke factor en Instagram zal deze factor onder verschillende voorwendsels proberen te verbergen voor wereldwijde innovaties. Ze zullen likes niet zomaar uitschakelen – dit is zeer riskant voor het netwerk, deze actie heeft zeer ernstige redenen nodig, die alleen geld kunnen zijn, veel geld! Velen houden tenslotte hun accounts bij omwille van deze likes, maar hier is het! In ieder geval zal dit alleen worden gedaan omwille van de inkomsten van het systeem en omwille van het beperken van pogingen om gebruikers te manipuleren door een zo belangrijke factor als likes. Hoe het werkt? Het toont gewoon niet het nummer direct onder het bericht. Maar als je een por maakt, toont het een lijst van iedereen die het leuk vond. Dat wil zeggen, betrokkenheid kan nog steeds worden begrepen. Dit verhaal gaat duidelijk niet over het creëren van een competitieve omgeving. Het aantal abonnees en likes wordt lange tijd niet als een serieuze maatstaf gezien. Deze methode zal de nutteloze diensten voor massa-uitwisseling voor eens en altijd begraven. Ze kloppen niet meer. Werk aan inhoud. Stel vragen aan het publiek. Raak betrokken. Hiervoor heeft u veel tijd vrij. Instagram helpt je bij het zoeken en vinden van de juiste mensen (doelgroep). Zet je hoofd op, rijd de juiste hashtags in, let op aanbevelingen, leer onderscheid te maken tussen gesponnen en live accounts. En vooral: wees niet bang om als eerste in contact te komen met je doelgroep. En stop al met het achtervolgen van likes. Of probeer een paar keer een advertentie van een 100.000 blogger te kopen en bekijk de conversie. Betaald traffic In 2021 zullen er grote veranderingen plaatsvinden in de advertentiemarkt op FB en Instagram. Bloggers met nepaccounts hebben deze trend al gevoeld. Daarom bieden ze nu zelf eigenaren van interessante accounts aan om advertenties te plaatsen. Onze markt loopt specifiek achter op het gebied van marketing en internetmarketing. Advertentieverkeer op Instagram is nog steeds goedkoop, maar deze situatie verandert ingrijpend. Ik denk dat de prijzen op de lokale markt in 2021 met minimaal 30-50% zullen stijgen. Ook zal de concurrentie toenemen, en dit heeft al gevolgen voor de eisen voor specialisten in gerichte reclame. Ze zullen professionele marketingstrategieën moeten toepassen om hun producten en diensten op Instagram effectief te promoten. Er is nog een tendens: een verschuiving in de focus van accountpromotie naar het officiële advertentiesysteem Ads Manager. In feite zijn bloggers met nepaccounts en een heleboel likes al werkloos. Verbeter je vaardigheden en leer werken met je doelgroep. Anders daalt de vraag naar uw diensten in 2021. Visuele inhoud Veel SMM-specialisten zijn ervan overtuigd dat Instagram alleen kan worden gepromoot via coole visuals. Daarom worden grafische afbeeldingen steeds complexer en kost het veel tijd, moeite en geld om ze te produceren. Maar vaak blijken dergelijke investeringen niet rendabel te zijn – de dekking is klein, er worden alleen bots onderschreven, maar er wordt niet verkocht. Misschien verwelkomen Instagram-algoritmen videocontent, maar werkervaring suggereert dat in het kader van zakelijke promotie fotocontent nog steeds meer in trek is bij het publiek. Dit is gemakkelijk te volgen per activiteit: in de meeste onderwerpen krijgen foto-posts van hoge kwaliteit meer likes, reacties en bewerkingen vergeleken met video’s. Daarnaast stagneert het werk aan het verbeteren van Instagram TV ook grotendeels. Er zijn lange tijd geen interessante functionele updates geweest die ons waren beloofd. Dus, naar mijn mening, moeten de eigenaren van bedrijfsprofielen in 2020 zich allereerst richten op het maken van foto’s van hoge kwaliteit van hun producten, en nadenken over hoe ze deze foto’s correct in de feed kunnen presenteren. Als alles in deze richting al begrepen is, kun je beginnen met het maken van video’s. Als u een beperkt budget heeft, verspil dan geen geld aan videografie en professionele fotografen. Met een smartphone kunnen beelden van hoge kwaliteit worden gemaakt die resoneren met uw abonnees. Wees niet bang om creatief te zijn, volg de reactie van je publiek en vraag naar hun mening. Augmented reality: AR-effecten Gewone Instagram-gebruikers hebben plezier met AR-effecten in hun verhalen. Grote buitenlandse merken gebruiken deze tool al om de verkoop te verhogen en contact te leggen met het publiek. We zien het gebruik van AR-effecten al bij zakelijke promotie. Een cool Instagram-masker maken dat aan een bedrijf is gekoppeld, is als het lanceren van een kleurrijk stickerpakket. Op dit moment wordt dit natuurlijk voornamelijk gedaan door grote bedrijven, omdat dit een uitstekend mechanisme is voor merkpromotie, waarmee de loyaliteit van de doelgroep wordt uitgewerkt. Maar het proces van het gebruik van AR-mechanismen is vereenvoudigd, dit opent ook de weg voor kleine bedrijven. Ik denk dat we in 2021 het wijdverbreide gebruik van deze tool zullen zien bij het promoten van profielen en promotie op Instagram. Test nieuwe tools en bedenk hoe ze kunnen worden gebruikt om geld te verdienen met je account. Verbeterde Instagram-analyse en statistische gegevens helpen je om de juiste conclusies te trekken en te begrijpen wat er voor abonnees komt en wat niet. Teksten en interacties met abonnees Bij het nastreven van likes en berichtgeving vergaten we hoe we met elkaar konden communiceren, luisteren en horen. Vergat het belangrijkste onderdeel van verkoop – communicatie. Mensen die we vroeger de doelgroep noemden, voelen het. Stop met het promoten van accounts via grijze methoden of ga op zoek naar een nieuwe baan. Maar niet in IT. Omdat IT “de processen, methoden voor het zoeken, verzamelen, opslaan, verwerken, verstrekken, verspreiden van informatie en manieren zijn om dergelijke processen en methoden te implementeren …” (overgenomen van Wikipedia). De informatie wordt verzonden door PEOPLE. En als u niets wilt zoeken, verzamelen, opslaan, verwerken, leveren en distribueren, waarom bent u dan hier nodig?
|
https://marketingbook.shop/ |