Eén centraal punt voor alle Nederlandse klantenservices

      Reacties uitgeschakeld voor Eén centraal punt voor alle Nederlandse klantenservices

Heb jij ook altijd zo veel moeite om de juiste informatie te vinden met betrekking tot Nederlandse klantenservices? Het vinden van een telefoonnummer lijkt misschien eenvoudig, maar veel grote klantenservices houden deze informatie maar al te graag verborgen. Ook wanneer je op zoek bent naar een eenvoudig overzicht met social media kanalen kan het al lastig zijn om deze te vinden. Om dit alles te vereenvoudigen kun je nu terecht bij de klantenservice gids. Dit platform biedt je alle informatie die je nodig hebt, en meer! Nieuwsgierig geworden waar we het over hebben? Lees dit artikel dan zeker nog even verder en ontdek wat de klantenservice gids voor jou kan betekenen. 

 

Waarom gebruikmaken van de gids? 

klantenservicegids.nl is hét online platform waar je terecht kunt met vragen die betrekking tot een Nederlandse klantenservice. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar het telefoonnummer van de Rabobank of zou je graag een overzicht willen zien van de social media kanalen van de Telfort? Dat kan! In de Klantenservice gids vind je meer informatie over de contactinformatie, openingstijden, actuele storingen, reviews maar ook de social media account van de klantenservices worden genoemd. Evenals een korte introducerende tekst over het bedrijf, een Google Maps kaart met de locatie van het hoofdkantoor en meer! 

Zelf informatie toevoegen

Is klantenservicegids.nl naar jouw mening nog niet compleet? Schrijf dan een review en deel je mening met andere bezoekers. Heb je onlangs contact gehad met de klantenservice van bijvoorbeeld KPN, de Rabobank of Ziggo? Dan kun je je ervaringen delen door middel van een review. Beschrijf de situatie en de handelswijze van de medewerker van de klantenservice en vul dit naar eigen inzicht aan. Wanneer iemand anders contact op wil nemen met dezelfde klantenservice kan hij of zij dit doen aan de hand van jouw review.